Wednesday 8 November 2017

Firdaus Dazit Jutawan Forex


Penemuan hebat yang akan und ein baca ini adalah kesimpulan daripada Senarai 40 orang terkaya Malaysia (2013). 5 orang JUTAWAN ini masih muda-muda lagi. Ada yang mewarisi harta keluarga als ada juga yang bermula dari bawah. Yang lebih cemerlang 4 daripada 5 orang ini adalah orang MELAYU. Tentulah aku bangga sebab akukan orang Melayu. Kuba fahamkan ciri-ciri jutawan daripada cerita dibawah ini. (5) RAJA ELEENA AZLAN SCHAH Kekayaan Terkumpul: RM 819,000,000 Umur: 53 Tahun Yang Amat Mulia Raja Eleena Binti Sultan Azlan Shah ialah anak kepada Sultan Perak sekarang. Beliau memiliki Ijazah Perundangan dari Universität von London. Pada permulaan, beliau menjadi peguam von London, Vereinigte Staaten von Amerika, Vereinigte Staaten von Amerika, Vereinigte Staaten von Amerika, Vereinigte Staaten von Amerika, Vereinigtes Königreich. Seterusnya, Raja Elemente menjadi lembaga pengarah Gamuda di mana syarikatnja (Generasi Setia) merupakan pemegang saham tertinggi dalam Gamuda. Antara yang lain, beliau juga lembaga pengarah KAF-Seagroatt amp Campbell Holdings Berhad dan Danau Beschreibung: Permai Resort Berhad. (4) DATUK KAMARUDIN MERANUN Kekayaan Terkumpul: RM 2,352,000,000 Umur: 51 Tahun Datuk Kamarudin Adalah Timbalan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Luft Asien dan Tune Gruppe (orang kanan Tony Fernandes). Sebelum menyertai Tony, beliau bekerja di arabisch-malaysisch Merchant Bank sebagai Portfolio Manager dan kemudian sebagai Pengarah Exekutif Innosabah Kapitalmanagement Sdn Bhd. Beliau memiliki Diplom Versicherungsmathematik dari UiTM, B. Sc. Diplomstudiengang mit Auszeichnung (Magna Cum Laude), Schwerpunkt Dalam Kewangan Dan MBA Dari Zentrale Michigan University. (3) TAN SRI TONY FERNANDES Kekayaan Terkumpul: RM 2,583,000,000 Umur: 48 Tahun Tan Sri Anthony Verfügbare Kollektionen von Francis Fernandes ialah pengasas bei TUNE AIR SDN BHD. Beliau telah berjaya mengubah syarikat penerbangan yang 8220hidup segan matti mahu8221 kepada sebuah syarikat yang sangat cemerlang dengan memperkenalkan penerbangan tambang murah (Air Asia). Kejayaan ini disusuli dengan pertolongan Tun Dr. Mahathir (PM ketika itu) untuk mencapai persetujuan Penerbangan Terbuka von Negara2 Asien Tenggara. Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen. Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten. (2) MOKHZANI MAHATHIR Kekayaan Terkumpul: RM 2,881,000,000 Umur: 52 tahun Belaun Mengaut keuntungan sebanyak 43 kekeyaan apabila Kencana Petroleum miliknya bergabung dengan Sapura Kamm milik Shahril dan Shahriman Shamsudin. Dalam Sapura Kencana, beliau dilantik sebagai Timbalan Pegawai Exekutif Pengerusi und Sapura Kencana Merupakan Syarikat Servis Ölverstärker Gas terbesar di Malaysia. Es ist dir nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten. Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen. Kereta ini merupakan kereta terpantas didunia. Sie können auch jetzt schon Beiträge lesen. Suchen Sie sich einfach das Forum aus, das Sie am meisten interessiert haben. Sepang International Circuit juga adalah miliknya. (1) SHAHRIL amp SCHAHRIMAN SHAMSUDDIN Kekayaan Terkumpul: RM 3,549,000,000 Umur: 52 tahun Ayah mereka, Shamsuddin Kadir telah mengasaskan Sapura Gruppe dengan menamakannya sempena mendiang isterinya, Sapura. Shahril amp Shahriman mewarisi harta kekayaan ayahnya ini dan menubuhkan Sapura Kencana selepas bergabung dengan Kencana milik Mokhzani Mahathir. Si abang merupakan CEO dan Präsidenten manakala si adik menjadi ahli lembaga pengarah. Kebanyakan yang tersenarai disini ada kaitan dengan Tun Mahathir. Sebab itulah bagi aku, mungkin ada korupsi ketika Mahathir memerintah, tapi tanpa dia Malaysia tidak mungkin dikenali von mata dunia seperti sekarang. Bahkan tanpanya juga Malaysia tidak mungkin KÖNNEN seperti zaman sekarang. Walau apa Wortspiel, tidakkah und ein mahu tersenarai seperti diatas. Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge anzufügen. Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge anzufügen. Bank Tak Mahu Rahsia Ini Bocor. Passive Finanzinvestitionen. Sekali Invest, Gewinn RM600,000.Dduduk Diam-Diam Dapat Duit. Terbukti.160 Channel dementta untuk sesiapa yg berminat untuk Kurzfristige Investition (mind. 3 Tahun) atau Kurang.160 Pelaburan adalah berasaskan Forex Trading Platform.160 Sichere und sichere Investition in den Handel Profesional, unda meminimumkan LOSS dalam berdagang dan Profit 15 ke 25 Sebulan.160 Händler ini adalah Professionelle Händler dari Rusia yang telah Handel Dengan Gewinn keuntungan 15 ke 25 sebulan sejak tahun 2014 lagi. Ramai Yang telah jadi jutawan dengan hanya melakukan Kopie bersama Händler ini.160 Berikut adalah katatan keuntungan Händler ini sejak 2014. Beliau berjaya kembangkan Modal USD5,000 ke USD255,000 dengan pengetahuan Teknikal Handel yang dimiliki oleh beliau: -160 Februar 2014. 21.35160 Mrz 2014. 18.47160 Apr 2014. 18.18160 Mei 2014. 20.01160 Jun 2014. 16.38160 Jul 2014. 21.35160 Aug 2014. 19.31160 September 2014. 18.78160 Okt 2014. 21.19160 2014. 30.00160 Dec 2014. 25.13160 Jan. 2015. 22.98160 Feb. 2015. 23.53160 Mrz 2015 31.13160 Apr 2015. 29.94160 Mei 2015. 27.27160 Jun 2015. 22.53160 Jul 2015. 26.12160 Aug 2015. 19.83160 September 2015. 24.80160 Okt 2015. 19.79160 Nov 2015. 19.79160 Dez 2015. 14.50160 Profit 2016. Sila whatsapp saya untuk Details.160 Anda tidak Perlu buat apa2. Nur Einzahlung dan tengok akaun anda GROW setiap hari.160 Bagaimanakah RM 460 boleh menjadi sehingga RM 60,000 dalam 3 tahun160 Bagaimanakah RM 4,600 boleh menjadi sehingga RM 600,000 dalam 3 tahun160 Unjuran Keuntungan Modal RM 460 USD100 (15 Profit Est Setiap Bulan) 160 160 Bulan 0 RM 460160 Bulan 1 RM 529,00160 Bulan 2 RM 699,60160 Bulan 4 RM 804,54160 Bulan 12 RM 2,461,12160 Bulan 14 RM 3,254.82160 Bulan 24. RM 13,167.58160 Bulan 25. RM 15,142.72160 Unjuran Keuntungan Modal RM 4,600 USD 1000 (15 Profit Est Setiap Bulan) 160 160 Bulan 0 RM 4,600.00160 Bulan 2 RM 6,083.50160 Bulan 3 RM 6,996.00160 Bulan 4 RM 8,645.40160 Bulan 12 RM 24,611.20160 Bulan 14 RM 32,548.20160 Bulan 24. RM 131,675.80160 Bulan 25. RM 151,427.20160 160 Bulan 36. RM 612,607.40160 160 Ini Formel berdasarkan Profit 15 setiap bulan yang dicatatkan oleh Verkäufer Profesional ini: -160 Bayangkan jika unda Gandakan Investment und ein kepada RM 46.000. Ia akan Membrane Pulangan sehingga RM 6 JUTA.160 Saya akan whatsapp Details Akaun Führer untuk copytrade. (Mohd Jawaheer) 160 Whatsapp ke 013-8866725 (Mohd Jawaheer) 160 Ramai orang Malaysia yang telah beitreten dan mula profitieren Setiap bulan. Beitreten sekarang untuk masuk ke dalam Grup WhatsApp IgoFx Malaysia.9632 MEINE LEBENSGESCHICHTE 9632 Nama diberi Muhammad Firdaus B Md Dazit. Anak jati kelahiran Negeri Sembilan dan baru sahaja berusia 18 tahun .3 orang adik beradik dan saya yang sulung. Saya nak berkongsi kisah hidup saya yang dahulu nya seorang yang biasa. Pemalu Matte rempit dan saya bukan seorang yang bertuah seperti unda Yang lahir dalam keluarga yang senang dan kaya. Familie saya orang susah. Ibu berniaga nasik lemak als Ayah Hanya bekerja kampung als pendapatan tak menentu. Familie saya selalu dihina dengan orang lain dan orang selral memandang rendah dekat Familie sy. Bagi dorang. Kami semua nur menyusahkan orang lain je. Masa sekolah, Kranker, Saya, Tak, sanggup, melihat, ibu, saya, carik, rezeki. Sanggup bangun tengah malam boat nasik lemak sebab nak menyekolahkan saya dan adik2. Saya tak sanggup nak mintak duit dekat ibu. Sikit pon tak sanggup Krankheitsbabkan kesian dekat ibu. Saya terpaksa pergi buat teilzeit dekat kedai mamak. Schließt sich katering an. Jual tembaga semata2 nak rumänisch beban familie terutama ibu. Saya sanggup jual rokok Ich liebe dich. Saya tak kesah orang nak cakap apa. Asalkan saya dapat tengok ibu glücklich dan tak menyusahkan dia. Masuk pada umur tingkatan 5. saga masih merempit lagi masa tu dan melepak di snooker macam orang tak ada rumah. Bangga jadi matte rempit sampai sanggup berhabis duit untuk buat moto saya laju. Walau banyak kali exzellent tapi masih tak serik2. Berlumba malam minggu. Angkut sini angkut sana macam orang Tak ada agama. Saya ausscheiden teruk masa berlumba di malam minggu. Nur pikir dalam hati masa berguling tu dekat atas jalan hiway tu yang allah nak ambil nyawa aku. Yang malam tu lah malam terakhir aku tapi allah masih sayangkan umur aku. Aku masuk Krankenhaus tapi ayah langsung tak melawat aku. Perit sangat rasanya. Nenek aku datang tapi caci aku. Hanya ibu yang paham und jaga aku. Dah keluar wad pon ayah noch tak pandang muka aku. Macam aku bukan anak dia. Mesti korang paham macam mana rasanya. Disisihkan Dan aku tekad berhenti dari merempit. Aku jadi budak nerd und jambu lepas tu. 1 Tag aku lepak dekat snooker dan datang seorang hamba allah ni kencing aku yang dia nak bawak aku pergi party geburtstag kawan perempuan dia. Aku walaupun dah berhenti merempit. Tapi aku pantang kalau dengar sebutan perempuan cantik. Letzte2 dia bawak aku pergi satu tempat yang disana penuh dengan orang. Pakcik makkik pak lebai awek2 ramai dekat sana tapi aku pelik suasana tak macam geburtstag pon. Aku tengok semua orang duduk als ada skrin Projektor. Tetiba ada orang datang als Bagi ceramah. Dan Mitglied aku tolak aku duduk bahagian depan sekali dan suruh aku dengar. Dia cakap macam ni kau dengar baik2. Dengar dengan mata hati. Bukan dengan mata kasar. Dalam hati aku sial kena kencing. Aku rasa nak blaa tapu bila pandang belakang dah takda jalan keluar. Ramai sangat orang. Aku pon dengar jelah. Kawan punya pasal. Rupanya2 dia ajak aku verbindet bisnes. Tapi aku tertarik bila Sprecher masuk bab kewangan und apa yang bakal aku dapat. Aku nak verbindet Tapi aku pikir aku masih sekolah. Modal takda nak verbindet. Tapi ib dise kan kan kan.................... Aku carik modal dengan buat kerja teilzeit. Gadai laptop dan pinjam duck dekön nenek semata2 nak verbindet. Dan lepas tu. Hidup aku berubah walaupun umur baru bilden 5. Aku berubah dari cara pemakaian. Pemikiran Naik motor dan pakai blazer. Mitglied2 semua kutuk und cakap haa tu Geschäftsführer kaya tapi aku pekakkan telinga. Yanv nak berjaya aku und bukannya dorang. Dan beberapa bulan lepas tu pendapatan aku melebihi gaji2 cikgu dekat sekolah. Aku decite nak berhenti sekolah. Ib Ib Ib Ib................................................. Dan Beberapa Bulan Lepas Tu Aku Jatuh Teruk Tapi Tak Tersungkur. Aku tak pandai verwalten pendapatan aku. Duit aku habis dengan belanja mewah2. Aku unten gila. Dan 1 Tag kawan2 aku yang berstatus jutawan. Panggil aku folgen dorang buat 1 programm yang boleh beri manfaat pada semua orang. Aku keluarkan modal lagi und kitorang buat roadshow 1 malaysia buat verkauf. Dah sammeln berjuta2 Verkauf und kami pikir kami dah jadi orang kaya. Tapi allah uji lagi rupanya. Seorang dari kami pon tak dapat hasil titik peluh kitorang sebab niat jahat Vorstandsvorsitzender syarikat lama tutup segala akaun pendapatan kami. Aku jadi orang biasa balik. Tapi Ich werde nie aufgeben. Nak Jadi Kaya und Berjaya Kena Berkorban. Dana aku mencarik lagi bisnes apa yang sesuai dengan aku. Tapi immer noch jumpa. Dann pada 1 malam. Kawan aku yang dulu nya jutawan als orang hebat Anruf aku. Ajak aku kommt mit bekerja dengan Kolej Yayasan Melaka dan mahjadi pegawai pemasaran dan kemasukan pelajar ke kolej tu. Buat roadshow lagi ke seluruh Malaysia. Dapat sammeln ratusan ribu komisen dan bahagi dengan team. Jadi orang kaya balik kitorang. Dan aku bertuah sebab aku ada kawan2 yang sentiasa beri aku peluang ambil ilmu perniagaan yang mantap dan ajar aku secara tak sedar macam mana dorang jadi jutawan dulu. Aku belajar ilmu dorang dan sanggup ikut dorang pergi mana je asalka aku dapat ilmu dorang n belajar erti kehidupan dari diorang. Tapi aku taknak jadi macam dulu. Tak pandai urus kewangan. Dan sekarang aku lebih kepada menyimpan untuk masa depan aku. Aku dah tak pikir nak beli kereta mewah sogar ada duit yang banyak. Aku simpan untuk beli rumah als Simpan duit mana tau nak kawin akan datang. Aku pakai kereta buruk pon tak apa. Pedulik lah orang nak cakap apa. Janji aku berduit Dari Orang Yang dengki n Gelee tu. Tapi lepas tu aku tarik diri sebab penat sangat bekerja dengan orang sogar makan komisen und gaji bulan. Und nun. Mulalah perjalanan hidup baru aku. Aku bekerjasama dengan syarikat internationalen Yang Mitglied kemudahan pengiklanan kepada semua Unternehmen. Ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram ram Semata2 untuk dapat Wert basierend auf meiner Erfahrung dan teruja dengan umur aku yang masih 18 tahun dieses Jahr tapi dah pegang pendapatan yang besar. Dan aku dah ada agensi EINKAUFEN ONLINE aku sendiri dimana semua Orangangriff aku untuk dapatkan service dan barang aku. Alhamdulillah. Inilah berkat kesabaran aku dan aku belajar dari kejatuhan aku. Aku percaya orang yang jatuh tersungkur dan kuba berusaha untuk bangun balik adalah orang yang akan berjaya dan akan kukuh sebab dia banyak belajar dari kesilapan dia dan tak akan ulanginya lagi. Sebab niat aku nur 1. aku nak bahagiakan ibu dan adik2 dan jugakorang yang sentiasa menyokong aku. Aku dah tak sanggup lihat ibu menangis Krankheitsbilder aku dan kemiskinan kitorang. Yee Ich bin 18 Jahre alt. Aku akan letak diri aku kedepan untuk dicontohi oleh genarasi muda akan datang. Inilah kisah hidup aku. Niat aku. Impian aku hanya 1. Aku nak bahagiakan semua orang bukan dengan bagi dorang duit tapi nak teilen peluang yang aku ada untuk kayakan semua orang yang folgen aku. Syukur alhamdulillah. Marilah kawan2. Ambien tindakan dari sekarang sebab dengan tindakan kita sekarang akan menentukan siapa kita dimasa depan dan jangan beri alasan dan mengalah sebelum sampai ke puncak gunung sedangkan kalau anda terus sampai ke puncak. Emas dan berlian sudah menanti anda. Jangan tut untuk jadi orang kaya dan berjaya. Dengan kekayaan kita boleh Membrane ramai orang miskin. Berzakat Bersedekah kepada orang yang lebih memerlukan. Nescaya allah akan lipatkan harta kita dengan berganda2. Insyaallah dengan doa orang yang kita bantu. Kita akan jadi orang yang lebih berjaya. Pilihlah kawan dari sekarang. Dan tinggalkan zaman jahiliah sekarang. Berpikir lah seperti orang berjaya dan jangan gelapkan masa depan unda dengan apa yang und ein buat sekarang. Dan nasihat saya. Sambung studie adalah langkah yang silap sebab korang akan hidup miskin kalau dah kerja lepas absolvent sekali pon. Ekonomi dan taraf hidup makin tinggi von tahun 2020 von bibliothek von yang gaji bawah 12 ribu kebawah von akan di auflistung sebagai MISKIN KOTA. Janganlah cakap harta bukanlah segala-2 nya dan tak boleh bawak mati pon. Janganlah jadi bodoh. Memanglah harta tak boleh bawak mati sebab harta untuk orang hidup je yang nak pakai. Kalau korang mati und ada harta yang banyak. Boleh ke waqafkan untuk buat masjid oder buat rumah anak yatim. Sekurang2 nya terang jugak kubur korang kan. Also berfikirlah dengan matang kawan. Ini kisah hidup saya sekarang. Saya nur berkongsi basierend auf meiner wahren Geschichte über mich. Saya akan doakan und ein semua berjaya. Dan kepada mein Anhänger. Saya Nak Awak Semua Jadi Orang Kaya Dan Berjaya. Segala Yang Buruk Datangnya Dari Saya. Dan baik datangnya dari allah. Yang Buruk Dijadikan teladan dan yang baik harus dicontohi. Assalamualaikum Fikirkanlah Testimonikan Diri Anda Sendiri. Kenapa Beliau Boleh, Kita Tak Boleh Gästebewertungen. Jangan Kenal Erti Putus Asa.

No comments:

Post a Comment